неділя, 9 травня 2021 р.

  «Я вдячний Богові за маму»

У травневу пору буяння весняних фарб, квітів в садах і на клумбах, пишної зелені навкруги, дзвінкого співу птахів, чистого зоряного неба вночі і ніжних світанків вранці, приходить до нас світле і радісне свято –День матері.

Святіше слово «мама»

В цьому слові все найдорожче і благословенне:

І щастя й поклик вірної любові

Й душевність і сумління сокровенне.

Бо тільки мама вміє так любити,

Тепло і ласку щиро дарувати

І за це в замін нічого не просити.

Лиш мама може все в житті віддати

 

 Сл. П.Рошка, муз. М. Романишина «Пісня для мами» - виконує о. Богдан Русинкевич в супроводі інструментального ансамблю викладачів школи мистецтв керівник Мирослав Романишин

 

«Мікс на теми популярних українських пісень» інструментовка Мирослава Романишина, виконує інструментальний ансамбль викладачів Перегінської дитячої школи мистецтв. Керівник М. Романишин

 

Вірш «Я маю ангела» читає Аня Депутат у супроводі інструментального тріо у складі Оксани Волошин, Надії Черник та Уляни Рошко "Аве Марія"

 

 Сл. Д. Павличка, муз. О. Білаша «Два кольори» виконує народний аматорський чоловічий гурт «Братове» керівник Ярослав Люльчак

 

Сл. І. Лембрик, муз. Я. Бобалік «Хай тобі насняться мрії кольорові» у виконанні тріо – Оксани Волошин (гітара, вокал) викладач Перегінської ДШМ, Шутки Олі, Стурко Марії (фортепіано) керівник Семкович Любов

 

Розкажи мені мамо 

«Розкажи мені мамо» у виконанні братів Дмитра та Петра Семко

 

Сл. Г. Петрук-Попик, муз. Зої Слободян «Співай, моя мамо»  у виконанні народного аматорського хорового колективу «Бойківщина» супроводі Олега (Віктора) Стурко керівник о. Богдан Русинкевич у 

 

 Дорогі наші матері! Бажаємо Вам добра і здійснення сонячних материньських мрій і надій. Радості Вам без меж, вдячності від дітей, синівської любові і тепла. Хай Бог Вам дає сили, та спокою, щасливої долі на рідній землі, здоров’я на довгі літа.

Немає коментарів:

Дописати коментар