четвер, 8 липня 2021 р.

 

Родинне свято: 

"Рід, родина, рідня - все це моя сім'я"

У Перегінському НД пройшло родинне свято: «Рід, родина, рідня - все це моя сім'я» проведене для працівників  Перегінського НД, бібліотекарів Перегінської центральної міської бібліотеки та Перегінської дитячої бібліотеки та їх родин.

"Моя рідня" 
у виконанні чоловічого гурту "Братове"

Так, як 8 липня щорічно святкують День родини. День родини – це не просто дата. Це усвідомлення того, наскільки важливими для суспільства, держави та кожної окремої людини є сімейні цінності. Саме в родині починається та розвивається людське життя. В сімейному колі формуються перші цінності, характер, світогляд.




"Батьківська хата"


Вітаєм з Днем родини та бажаю взаєморозуміння, щастя, райдужних планів і безлічі цікавих занять. Нехай родина завжди буде міцною скелею, захистом від негараздів і розрадою в біді. Любові, краси, світлого майбутнього, достатку і спільного розвитку!


Немає коментарів:

Дописати коментар